MENU

14 C
Pýrgos
Πέμπτη 28/5 1:23
Αρχική Απόψεις Πατρών – Πύργου: Η ώρα μηδέν για την έναρξη ή το τέλος...

Πατρών – Πύργου: Η ώρα μηδέν για την έναρξη ή το τέλος του έργου ;

on

Η Ηλεία για μία ακόμη φορά αγωνιά. Είχε μέχρι σήμερα να αγωνιά για την υγειονομική κατάσταση της περιοχής, που πρώτη πλήχθηκε από τον ιό και για τις οικονομικές απώλειες από την γενικότερη απαγόρευση κυκλοφορίας και λειτουργίας επιχειρήσεων. Από σήμερα όμως θα έχει πάλι έναν λόγο να νοιώσει αδικημένος κάθε Ηλείος, θα νιώσει έτσι γιατί ο μεγαλύτερος πόθος όλων είναι να πραγματοποιηθεί κάποτε η Αιωνία οδός, συγνώμη η Πατρών – Πύργου εννοούσα, και αυτό από τις αρχές της νέας χιλιετίας πέφτει αρκετές φορές στο τραπέζι χωρίς να πραγματοποιείτε. Από σήμερα τα έργα, που χωρίς κανένα έσοδο πραγματοποιούσαν οι εταιρίες που είχαν αναλάβει τις 5 από τις 8 εργολαβίες, σταματούν και επίσημα. Ο κ. Καραμανλής με απόφαση του κηρύσσει έκπτωτες τις εργολαβίες και πλέον ανοίγει ο δρόμος για την Ολυμπία Οδό, αλλά πότε θα ξεκινήσει το έργο δεν μπορεί να προβλεφτεί από κανέναν.

Η ιστορία είναι γνωστή σε όλους, όμως επιτρέψτε μου να σταθώ σε μερικά σημεία. Πρώτον θα σταθώ στο ότι το έργο δεν ολοκληρώθηκε από την κοινοπραξία Ολυμπία Οδός και αποτάχτηκε το Δεκέμβριο του 2013, από την τότε κυβέρνηση λόγω οικονομικών προβλημάτων. Σήμερα για το υπουργείο φαντάζει η καλύτερη επιλογή, λόγω του ότι το έργο θα πραγματοποιηθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα, χωρίς έξτρα έξοδα ( θα καταβληθούν κεφάλαια και από την κοινοπραξία ), με αξιοπιστία ( χωρίς κίνδυνο μερικής ολοκλήρωσης ) και θα συντηρείτε από την Ολυμπία Οδό για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η λύση αυτή είναι ρεαλιστική, αλλά σε καμία περίπτωση ο κ. Καραμανλής δεν μας απαντά πότε θα ξεκινήσει το έργο και αν θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2023 ( χρονικό όριο χρηματοδότησης ).

Αυτό είναι που τρομάζει τον Νομό Ηλείας, δεν ξέρουν αν θα καταφέρει το έργο να ολοκληρωθεί στο προκαθορισμένο χρονικό πλαίσιο, ίσως να μην έχει ξεκινήσει σε μεγάλο βαθμό. Επιπλέον, τα διόδια είναι ένα ακόμα μαχαίρι στο λαιμό. Η προβλεπόμενη τιμή κυμαίνετε μεταξύ 4,50 με 5,50 ευρώ, δηλαδή για κάποιον από την Ηλεία, που δουλεύει στην Πάτρα ισούται με 10 ευρώ περίπου πήγαινε έλα. Σε τέτοιες περιπτώσεις οχήματα και φορτηγά που θα πρέπει να διανύσουν μία ακόμα μεγαλύτερη απόσταση ( π.χ. Πύργος – Αθήνα ), θα έχουν πολύ μεγάλα έξοδα. Γι αυτόν και μόνο τον λόγο τα διόδια είναι δυσβάσταχτα για τους Ηλείους, αλλά ας ολοκληρωθεί σύντομα και σωστά το έργο και βλέπουμε για τα διόδια.

Τέλος, το μόνο θετικό σε όλη αυτήν την υπόθεση είναι ότι αν παραχωρηθεί στην κοινοπραξία θα φτάσει σίγουρα σε πρώτο χρόνο στα Ολύμπια και δεύτερον, κάποια μέρα στην Τσακώνα. Πάντα πολύ πιο σύντομα και ίσως με μικρότερο κόστος από το να γινόταν ως δημόσιο έργο. 

Φίντο Ντίντο

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

error: